Papirne maramice umesto peškira za lice

Navika koju sam promenila u poslednjih godinu dana je da lice nakon umivanja ne brišem peškirom već papirnim maramicama.

Nisam otkrila toplu vodu, ovo je trend već neko vreme u svetu, i iz ličnog iskustva mogu reći da je preporučljiv.

Ukoliko koristite peškir za brisanje lica, trebalo bi ga menjati svaki dan. Zašto? Kada obrišete lice, peškir ostaje vlažan, okačite ga o držač peškira i ostavite. Takav peškir je idealno mesto za razvijanje raznih bakterija (vlaga i toplo) i sledeći put kada ga koristite sve to prenosite na lice.

Nakon ove priče, meni je korišćenje papirnih maramica u ovu svrhu skroz logično. Jer iskorištenu maramicu odmah bacate u korpu za otpatke. A ko će prati gomile peškira non-stop.

Što se lica tiče ključne razlike koje sam ja uočila nakon godinu dana je da mi se bubuljice stvaraju jako retko, i da su mi se miteseri smanjili maksimalno (ima ih al u mnogo manjoj meri nego inače). Meni su ove dve stvari bile sasvim dovoljne da sa ovom praksom nastavim.

Pakovanje ovakvih maramica možete da nadjete u svakoj drogeriji. U pakovanjima se nalazi i po 200 listova, što je verujte mi sasvim dovljno za mesec dana. Cene pakovanja se kreću i od 100 dinara, i mislim da je priuštivo većini. Maramice su uvek u kutijama, što ih štiti od nagomilavanja prašine.

Umesto maramica dobro može da posluži i veliki kuhinjsi ubrus, ali opet rolna stoji na otvorenom, i svaki put bi trebalo odmotavati prvi sloj kako bi došli do “čistog”, tako da su maramice ipak praktičnije.

Ove uglavnom stalno kupujem DM marka
Ebelin kutije su i vrlo dekorativne

Постави коментар