Piling jastučići za lice

Sobzirom da mi je nega lica i moji beauty rituali postali luksuz, tačnije prvih mesec dana sa bebom nisam ni pomišljala na njih.

Posle trudnoće i savrseno čistog lica, kojem verujte mi nije trebala nikakva nega od hormona. Prvi mesec sa bebom je proša tako da sam se po prvi put susrela sa suvom kožom lica (moja je normalna ka kombinovanoj).

A ujedno sam ostala bez svih preparata za negu, tako da sam svoju kolekciju obnovila proizvodima za dubinsku hidrataciju.

Prvi koji hocu da podelim sa vama jeste upravo ovaj- Piling jastučići. O ostalim možete čitati ovde.

NEOGEN DERMALOGY Bio-Peel Gauze Pelling Green Tea, Bio-Peel jastučići za primetno čistu, glatku i hidriranu kožu.

Da li je sve ovo što piše tako?!

Jeste.

Jastučići sa jedne strane imaju gazu i služe kao mehanički piling. Isteruju prljavštinu na površinu, skidaju mrtve slojeve kože. Druga strana jastučića je kao mekani reljefni tuferčić koji otklanja nečistoće i umiruje kožu, nakon prvog koraka i pritom je hidrira. Jastučići su natopljeni piling serumom sa ekstraktima iz lista čaj biljke , ekstraktima iz lista čajevca i uljem čajevca, ekstraktima gotu kole ili tigrove trave, kameleon biljke, ekstraktima iz lista aloje, crnog pelina, glikolnom i mlečnom kiselinom. Što predstavlja hemijski piling.

Izgled jastučića

Jastučići se koriste nakon umivenog lica. Koriste se 2-3 puta nedeljno.

U kutiji ih ima 30.

Što je odlično jer bome pakovanje traje kada se koriste po uputsvu.

Rezultati: kao što piše

glatka koža- DA

čista koža -DA

osvežena koža -DA

Najviše mi se dopada što je 2 u 1 proizvod, i više nemam potrebu da imam i mehanički i hemijski piling posebno. Istakla bih da mi se mnogo više svidja od klasičnog mehaničnog pilinga jer njihove čestice umeju da budu prilično grube i stvaraju mikro oštećenja kojih nekad nismo ni svesvni.

Sve u svemu, odličan proizvod koji zaslužuje pažnju.

Kupljen je preko Beauty store-a, a kod njih na sajtu možete videti kojih još vrsta ovih piling jastučića ima.

Постави коментар